Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Já mám na dvoře žáby v rybníčku,u jednoho souseda papůchy a z druhé strany perličky.Že by mi to vadilo?

0 0
možnosti
Foto

Co kohout, vloni soused, který má pouze zahradu vedle mého domu, nastěhoval asi 15 křepelek. To byl řev bez přestání, nepopsatelný. Kohout je nic proti křepelkám.Nepřeji to nikomuR^:-)

1 0
možnosti
GK

krepelky jsou relativne tiche. Nepletete si to s perlickama? ty dovedou opravdu nadelat ramus.

1 0
možnosti
JN

Problémy s kohouty? Pošlete to do Bruselu, oni tam už nějaký ten předpis vymyslí!

2 0
možnosti
Foto

J22a77n17a 89M56a35j10o64v64á

10. 7. 2016 14:03

Zdeňku, dnes jsem měla příležitost zjistit, že jste mediální hvězda. Bylo mi potěšením :-)

0 0
možnosti
Foto

J29a57n48a 28M62a11j11o39v32á

10. 7. 2016 14:13

Omluva, nějak mi přeskočila okna.

0 0
možnosti
Foto

Mě zase vadí lidé, kteří tvrdí, že kohout do baráku ve městě nepatří. Rv

Tyto případy se dají řešit spíše domluvou mezi sousedy, než nějakou legislativou.

0 2
možnosti
VV

No ja nevim, chcete pestovat kohouta v koupelne panelaku?

1 0
možnosti
JF

J42a39n 76F64r43o15l49í37k

10. 7. 2016 13:21

Mě zase vadí psí štěkot (přece jen koncentrace čoklů je poněkud větší než kohoutů), ranní tůrování vyšeptaných dieselových aut, sousedův dým z cigaret nebo nedělní sekačky trávy. Když jsem si zvykl na periodické výstřely propanbutanových plašičů špačků na vinicích tak mě nějaký kohout nerozhází.;-D

4 0
možnosti
VV

No, toho psa muzete vychovat. Rika se preci jakej pan, takovej pes. Ale kohout urcite nema inteligenci psa. A nedelni sekacky? V dobach kdy jeste pan farar byl nekdo, ten problem neexistoval. Ovsem soudruh predseda by jiste proti nedelnimu sekani nic nemel.

1 0
možnosti
ML

M51a28r79t56i82n 86L11a64c97o

10. 7. 2016 12:37

Hluk 90 dB je o polovicu vyšší, ako hluk 85 dB. Každých ďalších 10 dB je zvýšenie hluku na dvojnásobok. Takže vlak nie je "len" o 5 dB, ale "až" o 5 dB hlučnejší.

0 0
možnosti
VV

Pane Laco, fysika neni vasi silnou strankou. Nejprve bych se ale zeptal, vyjadrujete se k akusticke urovni hluku, nebo k akustickemu tlaku hluku? V zadnem pripade nezname delta 5 dB o polovinu vyssi nebo nizsi.

0 0
možnosti
MS

Víte problém je v tom,že i když ve městě na rodinném domě omezíte kohoutí kokrhání,tak vám spousta rušivých zvuků zůstane.Dětský křik na hřištích je také srovnatelný v DB s vlakem...

1 0
možnosti
VV

uz nebude kohout nejak mit co delat.

0 0
možnosti
VV

Logicky kohouti kokrhani k vesnici nejak patri. Ovsem ve vilove zastavbe mesta uz

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 11429x
názory o životě

Seznam rubrik