Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tim jak jste to napsal víceméně souhlasím. Taky jsem fandila Portugalcům, a o to víc po tom zákroku na Ronalda. Dopadlo to spravedlivě, i když během Eura Portugalci neoslnili.

Ale hráli lépe než na MS v Argentině.

Líbil se mi Sanchez. Myslim, že má dobře našlápnuto:-)

1 0
možnosti
PH

P64e87t45r 83H29a29l73í66k

11. 7. 2016 16:19

Fandil jsem komukoliv proti Portugalcům. Nejen že hrají antifotbal, ale

nemůžu fandit družstvu, kde je brutální zvíře.

https://www.youtube.com/watch?v=ycf2pfidQzY

3 1
možnosti
KV

De Bruyne-R^ Ale CR 7? Sebestředný člověk, který se všude cpe a dělá šaškárny? Má velkohubé výroky a myslí si o sobě kdoví co? A Portugalsko,které by mělo vyhrávat a ne pořád jen plichtit je ME?! Pro mě je vítězem ME Island! A je mi líto Chorvatů!Jejich fotbal se mi líbil!

1 0
možnosti

Mohl byste uvést některé velkohubé výroky CR, a jak víte co si o sobě myslí? Vidíte mu do hlavy? Určitě se nechová jako nekteří naši reprezentanti, kteří nejsou schopni ani udržet balon na kopačce (abyste netápal, tak např.Limberský), ale chovají se velmi namistrovanë.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 11429x
názory o životě

Seznam rubrik