Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Většina fanoušků Sagana řeší loket, kanál, Cavenishe, že se cpal kam neměl. Ale mám pocit, že absolutně neznají pravidla spurtu UCI! Peter Sagan nerespektoval pravidlo o "Přímé jízdě při započatém spurtu"! Proto byl potrestán. Přečtěte si názor v odborném cyklistickém magazínu prosím, je to krátké a srozumitelně vysvětlené, proč JURY potrestala Sagana a sportovní tribunál trest potvrdil - to že trest byl velmi přísný, je věc druhá... http://www.roadcycling.cz/clanek/vina-nevina-sagana

0 0
možnosti

J24i47r75i 67B92o90r

5. 7. 2017 8:52

Po přečtení vašeho blogu,jsem přesvědčen, že jste měl být již dávno v jury na Tour.Pouze intriky Německa a Francie proti V4 tomu brání. Na Závodu Míru by se to nestalo.

3 0
možnosti

Tak tahat do toho politiku a ublížování "statečnému Visegrádu" a všem Slovanum ,to není moc chytré.Jsem zvědav jestli Fico bude zase fnukat a stěžovat si jak se Slovákum ubližuje,ve fotbale,v cyklistice.Pokud jde o mě,já dávám přednost horským etapám,to je ta opravdová cyklistika,tam Sagan chybět nebude...

2 0
možnosti

Teď jsem kouknul doSpiegela a vypadá to, že Sagan ty lokty používá častěji, stěžují si na něj i ti co se včerejškem nic společnýho nemaj.

2 0
možnosti
Foto

Rozhodně ne tak často, jako Cavendish, navíc ho včera tím loktem vůbec nezasáhl.

0 1
možnosti

Závody sleduji každý rok, verdiktem jsem překvapen. Loket nejsem schopen posoudit. Každopádně V 4 a politický kontext mi adekvátní nepřipadá. To bychom mohli konstruovat dále, např. odvetou, kdy Slovensko vyhlásí Francii válku ! Tady jde o komerci - sledovanost ... Peter Sagan je tahák, Alejandro Valverde a Jon Izagirre již zranění - Na koho, se bude fanoušek vlastně dívat ? ... :-)

0 0
možnosti

Tak jestli hodláte tahat do Tour politiku a uprchlíky, tak si sedněte na vlastní kolo a jeďte se na to vys..... vykakat. :-/

0 0
možnosti
Foto

Já nejsem žádný znalec cyklistiky, ale myslím si, že Peter Sagan se prostě bránil předjetí. Stejně bych si počínal i já, kdyby mě kdysi chtěl někdo ve frontě předběhnout.

Trestal bych to určitě, ale zda tak drasticky, nevím. Pokud tam ovšem je vážné zranění, tak asi ano a V4 bych do toho vůbec netahal. Podle mě V4 zajímá jury závodu stejně jako předloňský snih v Alpách.

2 1
možnosti

Dobrej mišmaš Sagan,,uprchlíci,V4 a neslyšíte někdy jak roste tráva ?Cavendish jel jako všichni ,agresivně,ale Saganův loket tam neměl co dělat !

2 0
možnosti
Foto

Zeptám se, zda má zavod vypadat jako rodinný výlet? Právě Cavendishův manévr se mi velmi líbil a byl nedovoleně zastaven.

0 0
možnosti

Byl to jasne Saganuv loket. Ovsem Cavendish sam jel na hrane nepripustne agresivity. To se ovsem v cilovem spurtu bezne stava, pouze to nekonci padem, nebo to neni videt na zaznamu. Sagan na druhe strane neni znamy neferovym zpusobem jizdy jako nekteri jini zavodnici. Primereny trest by byl ten, ktery komise oznamila jako prvni rozhodnuti. Vylouceni z cele Tour je politicka sarada bafunaru..

2 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 11429x
názory o životě

Seznam rubrik